19 October 2017

Ke Korea Kita



Assalamualaikum minna san!lama bebeno tak mengupdate blog sejak last post pasal travel ke Jepun haha gomen,gomen.


Alhamdulillah tahun ni aku berjaya menjejakkan kaki ke Korea.Sebenarnya berangan nak ke korea selepas balik dari Jepun means, tahun 2016.Tapi fikir fikir balik,2016 nak settlekan lesen memandu guna duit gak kan.so tangguhkan dulu ke 2017.So,alhamdulillah jadi kenyataan.Travel partner nak ajak Tim,tim da kawin,ajak Rie.Rie ada plan lain.So aku teringat la kawan aku yang masih single mingle, liza dan mariam.Alhamdulillah,ajak,diorang on je,so aku pun start study untuk trip kali ni.Pilih Korea bukan sebab ada kaitan dengan k-drama apatah lagi k-pop,aku bukan layan pun.Aku pilih korea sebab Korea salah satu pesaing Jepun hahaha..Korea ni kalau boleh diorang nak 1 step ahead dari jepun.orang selalu compare dua negara ni kan.Mereka hebat dari segi teknologi,pembangunan dan banyak lagi la.So aku nak tengok la sendiri kan.so here i am..

No comments:

Post a Comment