19 October 2017

Persediaan ke Korea

Macam biasalah, sebelum nak travel,banyak preparation yang kita kena buat.Tak payah la aku nak sebut,semua tahu kan kena bawa apa untuk travel.Lebih lebih lagi nak travel sendiri tanpa tour guide dan tidak ikut mana amna pakej.Aku sebagai ketua rombongan haruslah buat yang terbaik kan hahhha..kitorang dah buat pertemuan masa bulan mac cuti sekolah sebab kawan aku mariam pun seorang guru juga.Kitorang buat pertemuan di Ipoh ,stay rumah mariam.sambil tu jalan jalan Ipoh sekali.Kitorang bincang barang yang perlu dibawa,itinerary yang aku da rangka sikit sebelum pertemuan tu.Layan gambar jap.Sebelum flight kitorang pada 29 Mei, 2 hari sebelum tu, 27 mei, aku turun ipoh lagi.Masa tu baru first ramadhan .Dari ipoh ke KLIA2 naik bas 9.30 malam.

jalan jalan kat Jeti lumut

antara makanan yang kitorang makan 


Antara barang yang kitorang bawa ...

barang aku

antara makanan yang dibawa.Ada lagi tak masuk gambar hahhaha


Aku stay kat ipoh 2 hari.Sempat la bincang bincang sikit.

Kali ni,aku dah tak kekok sangat nak prepare sebab dah ada pengalaman travel jauh ke Jepun sebelum ni,alhamdulillah.ok see you in next entry

No comments:

Post a Comment